Thursday, March 4, 2010

~panas2x.~


kecewa betol. tadi masa lunch makan mee kari. dulu mase makan 1st tyme sedap gak. tapi hari memang hampeh giler. kecewa tahap gaban rasenya.

sedut ice lemon tea bg hilangkan kekecewaan.

amik tisu lap peluh kat dahi, walaupun peluh kat dalam baju banyak yg mengalir, segan plak nak lap depan orang ramai.

mase tu tngk orang meja depan duk kipas2x kepanasan. padahal kat atas ade kipas kot.

memang cuace panas. ingatkan aku sorang jer "hot".

pas makan+borak+gosip2x pastu bersurai. singgah surau jap. bertobat sebab ade gosip psl somebody td.

buke je pintu surau terserempak aufa ngn farid. aku terus melulu ke tmpt amik wuduk. pastu buke pili, rase dulu air . cam bese still gak panas. sbnrnye surau tu surau baru. sejak dibuka air wuduk memang panas. so mase amik wuduk pkai sket2x je air. xpe ker erk?rase cam nak melecur kulit muke aku. si farid kate bole wat masak megi.haha

pastu masuk opis, terpikir kejap. memang sekarang ni musim panas. awal2x tahun. insaf kejap bile teringt padang masyar.

tapi jangan mengeluh. bersyukur sebab kire ok lg malaysia. panas je pon. kat luar negara lg teruk. gempa bumi, tanah runtuh dan macam2x lg.

pas penat fikir, tulis blog nih...pastu publish.

2 comments:

yariennisha said...

Hmm.. btul! sila bersyukur Malaysia panas je..
orang kat tempat sejuk yang ade salji tu pun bukan rasa best sangat sejuk2.. sebab ada ketikanya sejuk sampai sakitnya menusuk ke tulang..

sila minum air masak banyak2 ye.. :D

MR Bang Miji said...

benar kata2x saudari. kalo sejuk kene beli sweater lagik, heater lagi. proud to born as malaysian.hehe

Lilypie Angel and Memorial tickers

Lilypie Angel and Memorial tickers