Sunday, March 14, 2010

~suaraku ke udara~


hari jumaat lepas rase bosan yg teramat sangat kerana xde kerja yg kene buat.

so layankn aje FB.

semasa tngh asyik layan FB, terpandang status Nana yg berbunyi "pernah gaduh di sekolah, di pejabat @ dimana2x, sila berkongsi & hubungi Nana di talian ini"

aku memang ade FB Nana. Fara fauzana pom ade beb.haha.

pastu tangan gatal try call no yg diberi.

tuut tuuut...........tutt tuuttt..."hello sape disana, Nana XFM di sini"bunyi sore Nana. aku pom jwb lar.

pastu share lar cite psl gaduh yg pernah aku alami kt sekolah aritu.

abes je cite sume aku pun ltk fon. pastu cari cari lar radio XFM online. then x jupe. pastu aku msj

msj kt status Nana tnye die ape website Xfm. then die reply.hehehe..cpt giler die reply.

pastu bile da jupe aku pun asyik dngr je radio Xfm tuh. pas satu lagu satu lagu diputarkan.

tibe2x terdengr kata2x nana yg mngatakan " ok skrng kita bersama mizi yg nak kongsi ceritanya"

pastu aku dngr betol2x mmg betol sore aku. rupenye td die record dulu. pastu tergelak sakan

dngr sore sndiri ke udara. nasib baek lar sore aku cool jer x nmpk sngt excited.hohoohoh.

sejak dari itu asyik dengr radio XFM jer.haha..

FYI ni bukan kali pertama tau sore aku ke udara.chewah poyo plak.haha.

kali pertama keudara mase dizaman matrikulasi. call radio IKIM.fm mase tu tngh study ngn

mmbr2x kol 2-3 pagi. pastu saje2x call pastu sekali dpt. excited giler mase tuh. mmbr pom

tumpang excited dngr sore aku.hahaha..kelakar siot.

siap wat ucapan tuk mmbr2x sbb tyme tu tngh exam.haha..


5 comments:

yariennisha said...

Haha.. Cool! Masuk radio beb~
Takyah jadi penyanyi pun..
^__^

(tp mmg semua radio rekod dulu semua panggilan rasanya.. security issue)
:)

MR Bang Miji said...

tu ar pasal. x perlu glmr pom bole masuk radio..huahuahuahua..

oic.thnx for de info

amiro said...

orang feymes beb!!..bangga aku kenal ko mizi...hehehe..=p

MR Bang Miji said...

haha..bese2x jer amiro.(muke poyo.haha)..

aminah said...

ala laen kali g tau la dulu..nk dgr jgk sore control excited tuh...

Lilypie Angel and Memorial tickers

Lilypie Angel and Memorial tickers